Torsdag



Jag brukar hata torsdagar, eftersom det är den dag som är jobbigast på jobbet. Idag har jag slitit som bara den och min inskolning "spelar" lite då och då. Men jag fick så mycket beröm av hennes pappa idag så just nu är jag på bra humör. Han sa att hon är en helt annan tjej hemma (och det var positivt menat). Han var verkligen supernöjd och vi fick en massa beröm.

Nu kom jag hem för en stund sedan och jag är ovanligt nog pigg. Jag håller på att fixa lite här hemma; byta lakan i sängen, plocka undan alla småsaker, gå igenom kylen, dammsuga och senare funderar jag även på att handla (om Evelina ska med). Man får passa på medans man är pigg!

Imorgon jobbar jag 07.00-12.30, men jag kommer nog komma tidigare då jag ska förbereda kalas m.m. Kanske därför jag är på så bra humör eftersom jag vet att jag får sluta tidigt imorgon och sen är det ju H E L G. Kommentera tidigare inlägg, tack!







Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag ska också vara tidig imon :-) Slutar 13.30

Hör av dig om du vill hitt på nåt

2008-10-16 @ 18:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0