Shopping



För ett tag sedan när jag beställde från H&M så fick jag vänta på en kjol jag beställde. Nu kunde jag därför lägga till varor på beställningen och jag hittade några fynd i Outlet. Idag hämtade jag som sagt paketet! Detta hade jag beställt bland annat;

En svart hängslekjol med avtagbara band (199 kr)
2- pack basic toppar i svart & vitt (49 kr)
Svart väst (129 kr)
En topp (49 kr)
Jeans



Jeansen var ute på Outlet och kostade runt hundralappen. Det är ett par mörkgrå jeans och dom sitter perfekt. Ibland kan man verkligen hitta fynd på H&Ms Outlet. Jag köpte även en svart cardigan som jag fick 25 % rabatt på. Tänkte tipsa om den här klänningen som finns med idag för 98 kr. Vad tycks?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0