Nu kan man köpa julmust



Mer än två månader kvar till julafton och det börjar redan att julskyltas. När jag var på Ullared för cirka en månad sedan så fanns det hur mycket julprylar som helst. Jag köpte faktiskt en stjärna, men bara för att jag har ett nytt hem och inte har så många julsaker. Men, här i Göteborg har julskyltningen börjat en del i stan, man kan köpa julmust på Coop och julbelysning på Ikea. Jag var på Ikea idag och blev riktigt besviken faktiskt! Dom håller på att bygga om och jag hittade inget av det vanliga utan köpte bara vasen som jag behövde. Vilken röra!

Hur som helst så verkar julen vara på väg...och även om jag tycker det är sjukt att julskyltningen redan har börjat så längtar jag efter jul och därför beställde jag dessa i veckan. Vad tycks?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0