Manana manana



Det blev inga tapas på Mañana igår och inte heller någon bio med tjejerna. Lite besviken blev jag allt, eftersom jag hade sett fram emot det hela veckan. Ja, det är nog faktiskt det ändå jag har haft planerat fram till jul. Jag förstår att inte alla kan och att det kommer saker emellan, men nu tror jag faktiskt att filmen slutar visas snart. Hade varit kul och få det gjort! Alla andra gör saker hela tiden, men jag har inget planerat. Jag vill också resa bort! Jag vill också gå ut och äta god mat! Jag vill...

Hur som helst så blev det söndagsmiddag hos mamma och pappa. Sedan åkte jag och Evelina till Mio och Coop. På Mio hittade jag stjärnmattan till nedsatt pris (överväger om jag ska köpa den, hade passat bra då jag har samma kuddmönster) och kvistar/grenar i svart med ljus i (svårt att förklara). Det senaste hade varit mysigt nu under hösten/vintern. Hinner inte skriva mer nu, men kommentera gärna så länge. Kommentera mera!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0