Dålig uppdatering



Beklagar än en gång för dålig uppdatering, jag skyller på all övertid på jobbet...



I fredags tog jag en tur till Ullared alldeles själv och jag köpte bland annat; En jacka, en kofta, en cool t-shirt, en väska, ett bakset, kläder och leksaker till barnen (blir nog julklappar), en tavla till köket, träskedar från Sagaform, present till mamma, krokar till badrummet, en julstjärna, en kokbok, delicatobollar (såklart), hårfärg, och en massa saker till hemmet såsom schampo, diskmedel, sköljmedel och liknande. Kändes allt som jag hittade en del fynd och jag är nöjd med resan. Tyvärr hade jag otur med att "tanten" i kassan drog min jacka två gånger, vilket jag först upptäckte när jag hade packat ner alla varor i bilen som nog stod parkerad så långt bort som det bara gick...



I måndags hade vi föräldramöte och jag jobbade från åtta till åtta, inte konstigt att man blir trött. Igår åkte jag hem till Maria och barnen och där åt jag även Marias hemlagade thaimat, riktigt gott. Idag blir det nog att bara vara hemma, laga mat och titta på Greys Anatomy, någon mer som ska kolla?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0