Back to work



Idag var det en sådan där bra dag på jobbet, då man känner att man verkligen trivs. Dessutom har vi fått ca. 20 stycken tapetböcker som vi tänkte ordna en massa pyssel med. Det är allt ifrån Askungen och Spindelmannen till snygga fondväggar och härliga pastellfärger.

Efter jobber åkte jag och hämtade mitt paket på Apoteket. Smidigt! Därefter var det dags att passa Lukas och Klara. Klara sov större delen av tiden och när båda var vakna gick det över förväntan väldigt bra. Tack till Maria som även spelade in Prison Break till mig.

Imorgon hoppas jag verkligen att mina kort har kommit. Jag funderar även på att åka till Backaplan om jag orkar (vilket jag inte gjorde idag)! Måste köpa saker till jobbet/hemmet och sedan behöver jag verkligen ett par höst- och vinterskor.

Grattis till Jakob som fyller år idag! På lördag blir det kalas, trevligt! Ikväll blir det ännu en lugn kväll, eftersom jag känner att jag behöver det. Ska bli intressant att se Desperate Housewifes fem år senare...Någon mer som ska titta?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0