Back in school



Idag var det egentligen min tidiga dag på jobbet, men jag har varit i stan på studiedag tillsammans med drygt ett femtiotal andra. Jag fick gå upp klockan 06.00 (eftersom bussarna går som dom går) och jag kom inte hem förrän nu 17.00. Dom tre timmarna jag jobbade extra (plus restiden på nästan två timmar) får jag inte betalt för och därför känns sådana här dagar bara jobbiga. Det var väldigt nära att jag tog en sväng till mitt favoritcafé för en baguette med paprikaröra (fast det är ju inte så kul att gå dit själv).

Hela dagen har vi i alla fall bara suttit och diskuterat och sedan var det ju dags för min favorit; redovisning. Varför känns det aldrig lättare?! Det kändes som att man var tillbaka i skolan igen! Skönt att den här dagen är över! Nu ska jag laga mat och sedan bara lägga mig på soffan och ha en lugn tv kväll.

Imorgon ska jag passa Klara och innan det hoppas jag att jag hinner med en tur till Apoteket, där jag ska hämta mitt paket.

I helgen har jag inte uppdaterat bloggen eftersom jag har hjälpt till att passa två av syskonbarnen. Det blev en massa bus! Mc Donald´s, en tur till leksaksaffären (där vi träffade Bamse), bio, fika på Plantagen, Idol och ännu mera bus med Lukas och Klara. Roliga filmer finns! Kommentera gärna tidigare inlägg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0