20 frågor



Vad lyssnar du på nu? It´s beautiful to live
Vad brukar du laga för mat?
Tacos, pasta med räkor, kycklingrätter
Vad skulle du göra om du vann mycket pengar?
Skämma bort mig själv och alla i min närhet
Vad tittar du på tv? Greys Anatomy, Prison Break (börjar inte det imorgon förresten...)
Vilka namn skulle du vilja ge dina barn? Om jag får barn så tycker jag namnen Milian, Nova, Tindra m.fl. är fina
Vad beställer du när du fikar? Chokladboll
Vilken parfym använder du just nu? Använder ingen just nu
Spara eller slösa? Är bra på att spara men köper mycket av det jag vill ha
Var vill du resa just nu? En kryssning i Karibien hade inte varit fel
Vad finns på väggarna hemma hos dig? Tapeter (måste köpa tavlor och kanske något väggord)
Vilken är din första tanke när du vaknar? Är det en vardag så är nog första tanken "Here we go again"
Hur ofta städar du hemma? Känns som jag städar konstant, men försöker dammsuga minst en gång i veckan
Vilken hårfärg/ögonfärg skulle du vilja ha?
Mörkbrunt hår (lite mörkare än jag har nu) och blå ögon
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut
Vad är du rädd för? Att förlora någon jag tycker mycket om
Vad är du stolt över? Mitt körkort, min lägenhet...
Hur många barn vill du ha/har du?
2-3 vill jag ha
Kaffe eller te? Kaffe med mjölk
Bästa årstid?
Sommaren
Vilket humör är du på just nu? Irriterad pga allergi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0