Veckans planer



Måndag: Har jobbat från 07.00-17.00 i stort sett och sedan fixat med datorn

Tisdag: Tvätta en tvätt eller två, boka klipptid innan pappa fyller år och kanske handla

Onsdag: Jobbar jag länge och sent, sedan blir den nog en lugn kväll hemma och laga mat

Torsdag: Jobbar jag länge och sent (ska bli skönt när samtalen är över), ev. göra pepparkakshus

Fredag: På fredag slutar jag tidigt och då ska jag ta fram saker inför advent och gå på VILA-utförsäljning

Lördag: Jul på Liseberg nu när det har snöat hade ju inte varit fel. Om snön håller i sig...Någon som är sugen?!

Söndag: Kanske borde passa på att handla julklappar innan julstressen då alla ska handla. Middag hos M & P?!



Kristyr och smarties är redan köpta...



Kommentarer
Postat av: Anonym

killarna ska tydligen spela poker på lördag så då hade man kunnat åka in t lisse då?

sen undrar jag om vi åker tillsammans t utförsäljningen då du har bilen...

2008-11-25 @ 21:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0