Bla bla bla



Känner att jag måste skriva att mig lite, trots att jag inte har något kul att skriva...Hela förra veckan och även denna vecka så jobbar jag övertid (utan betalt) på grund av alla utvecklingssamtal. Tror ni inte då att föräldrarna glömmer bort att komma?! I torsdags kom jag 07.15 fast jag började 08.00 och föräldrarna "glömde" bort. Samma idag! Jag åkte hemifrån riktigt tidigt och var på jobbet 07.15. Klockan 08.00 hade fortfarande ingen kommit. Ingen ursäkt, ingen som bryr sig att jag får jobba extra utan betalt, ingen visad hänsyn över huvud taget...

Det är inte det enda som irriterar mig idag! Jag har försökt att fixa och komma in på internet i två timmar och nu när jag äntligen gör det så är det fel tid. Hur som helst så måste jag betala resten av räkningarna (kul) och skicka ett långt argt mejl till H&M eftersom dom alltid lyckas med att ställa till det med mina beställningar. Antingen fattas det varor eller så får jag något helt annat än det jag har beställt. Tredje gången på kort tid nu, skäms på er!

Sedan är det mycket övertid på jobbet nu! Jag kom iväg senare både i torsdag och idag. Hade tänkt åka och titta på kläder till pappas födelsedag, men det hann jag inte med. Tänkte även handla på Coop (som för övrigt verkar ha glömt bort mig för jag får inga utskick längre). Hoppas på en bättre dag imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0