Äntligen fredag



Äntligen är det fredag! Jag har varit förkyld hela veckan och det tar på krafterna att jobba långa dagar. Förkylningen är bättre, men nu har jag blivit hes. Hur som helst är det väldigt skönt att det är helg. Idag vet jag inte vad som händer! Har varit och handlat och borde städa...men orka, det är fredag liksom =)

Maria ringde precis och vi ska ta en fika på Ikea. Jag är inte helt hundra och det är inte Lukas heller, så det känns lagom med en tur dit. Ikväll blir det väl Idol...

Imorgon på dagen får jag se vad som händer, på kvällen ska jag och Maria se Sex and the city och äta något gott (jag har köpt ost & kex idag). På söndag ska vi fira världens bästa pappa; som alltid ställer upp, skämmer bort sina barn (och barnbarn...) och gör en på bra humör. Nu hoppas jag bara att jag inte blir mer sjuk...Trevlig helg på er!





Kommentarer
Postat av: M

Vilken härlig bild!!! Tack för sällskapet förut! Kram Maria

2008-11-07 @ 19:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0