Torsdag - Fredag



Igår hann vi med en hel del! Först åkte vi till Coop och handlade. Jag skulle fixa Shop Express men av någon anledning så fungerade det inte just den här dagen. Efter det åkte vi till Plantagen, köpte blommor och mumsade morotskaka. Sedan åkte vi till lägenheten för att titta hur det såg ut. Målaren hade glömt en bit och sa att det inte fanns någon tapet kvar (men det fanns massvis). Fondväggen i svart blev i alla fall riktigt cool! Ännu senare åkte vi hem till Martin, där nästan alla var samlade. Trevligt!

Idag har vi varit iväg på en shoppingtur! Jag köpte mina efterlängtade Lacoste skor i rosa (bild kommer), en klänning/tunika från Gina Tricot och en flaska Riojavin från 2001 till pappa som tack för all hjälp med lägenheten. Tänkte tipsa om att Coop på Backaplan säljer ut en massa leksaker (Ficher-Price, Brio m.m.) till väldigt bra priser. Tänkte först köpa saker till barnen, men gjorde inte det eftersom det inte går att byta. Men det finns massor!

Igår träffade jag även en arbetskamrat som ska flytta in i trappuppgången brevid mig. Han hade köpt en precis likadan lägenhet som mig för 640 000 kr (och det kändes riktigt bra eftersom jag gav 500 000 kr för mig). Nu ska jag sitta här en stund och sedan försöka att packa (det som går att packa, en del använder man ju). På fredag nästa vecka blir det nog inflyttning (allt har blivit förskjutet av olika anledningar...). Den som kan och vill får gärna hjälpa till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0