So not my day



Idag har det inte varit någon vidare dag! Solen skiner och mamma har varit på besök, det har varit dagens enda höjdpunkter.

Jag förstår inte en viss person på jobbet! Hon lägger allt jobb på mig och en annan och ibland känns det som man jobbar två heltider på en vecka...Jag får sluta vara så snäll och alltid säga ja, men h*n borde ändå förstå att h*n inte kan hålla på så här.

Sedan fick jag ännu en räkning med posten idag. En räkning jag inte visste om att jag hade eller skulle betala. Dessutom var det en påminnelse, så den var ännu dyrare (nästan 1000 kr). Det irriterar mig att posten slarvar bort mina brev under flytten. Sådant här händer inte mig! Men, det går tydligen inte att överklaga!

Nu ska jag snart avsluta den här kvällen på ett bra sätt. Jag har betalat alla mina räkningar (närmare 15 stycken) och tänker ta det lugnt och inte lyfta ett finger på resten av kvällen. Det blir daimglass och Desperate Housewifes! Imorgon slutar jag tidigt och då borde jag egentligen handla och fixa i lägenheten. Men, det ska bli riktigt bra väder (närmare 30 ° i helgen) och därför hoppas jag att någon vill hitta på något ute i solen.



Kommentarer
Postat av: Maria

Stackare! Ja, ni får bli bättre på att säga ifrån (lätt för mig att säga...)! Hör av dig imorgon när du slutar om du har lust! Kram!

2008-05-27 @ 22:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0