Ny vecka



Så, nu sitter jag hemma i lägenheten! Känner mig väldigt nöjd för priset jag gav för den, då jag hela tiden märker att likadana lägenheter går för mycket högre pris. Jag köpte min för 500 000 kr, vilket är väldigt mycket pengar enligt mig. Min granne köpte en likadan lägenhet för 640 000, en annan för något liknande och en för ännu högre. En annan lägenhet gick för 525 000 och det var innan visning. Igår såg jag att budgivningen på en annan var uppe i 585 000 kr, så det känns riktigt bra. Visst en del kanske är mer renoverade än min, men jag tror faktiskt att många även är i liknande skick som min och till och med i sämre skick. 

I köket hade jag velat göra om skåpsluckorna och byta spis, men det jag har är ändå helt ok. Badrummet hade jag velat ha i andra färger, men det är ändå riktigt fräscht. Vardagsrummet är jag helnöjd med, älskar min fondvägg. Sovalkoven är ljusare nu och det finns inget att klaga på! Visst hade det varit kul att gör allt nytt, men smakar det så kostar det. Igår var vi hemma hos en på jobbet och det var som att gå in i en inredningstidning. Stilrent, supermodernt och supersnyggt! Drömmer mig bort...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0