Inflyttningsönskelista (Uppdaterad än en gång)



Sorry att jag inte uppdaterar bloggen! Jag har huvudet fullt med saker jag skulle kunna skriva om, men mitt Internet på min dator har inte fungerat på nästan en månad nu...Jag känner att jag får ta tag i det så snart jag har flyttat. Jag hoppas målaren blir klar snart, så att jag kan flytta in. Här är i alla fall listan, uppdaterad än en gång!



Den här inflyttningslistan kommer att fyllas på efter hand (den är nu uppdaterad) och ni kan hitta den under rubriken Inredning. Än en gång skriver jag att glas av alla slag (dricksglas, vinglas, champagneglas, likörglas, drinkglas, shotglas, konjaksglas, ölglas) har jag redan och mer kommer nog inte få plats. Samma gäller muggar, tallrikar och annat porslin. Det som är överstruket har jag redan! Jag vet även andra saker jag vill ha (men som jag inte vet om jag får plats med), så det här får ni nöja er med så länge.



Inflyttningsönskelista
  • Pengar är alltid välkommet
  • Presentkort IKEA (Till förvaring m.m.)
  • Salt- och pepparkar (Snygga och hållbara)
  • Tex Mex Tacofat från Sagaforn (Kostar nu 249 kr hos Cervera)
  • Philips brödrost i svart/silver (Finns på Expert Bäckebol) Cirka 200 kr
Övrigt

  • Bunkar (Att ha när man bakar)
  • Muffinsform - Duka (Se Inredning)
  • Någon rolig bakform (Nordic Ware)
  • Tvättkasse med olika grader, Åhléns
  • Våffeljärn (Finns en svart billig på Net On Net)
  • En sådan pajform jag gav till Evelina, fast med blåbär
  • Kryddor Santa Maria (Cayenne-, Chili- och Svartpeppar, Thai Red Curry, Kanel, Rosmarin)
IKEA

  • Potatispress 89 kr
  • Maxiklocka (stor) 399 kr
  • Vinställ att ha på väggen (fyra flaskor) 89 kr
  • Stora glasburkar (en till mjöl och en till socker) 39 kr st
  • En karaff (Finns en snygg och billig; Svepa på IKEA) 19 kr
  • Tivoli kaffetillbehör med kaffemått, sockerströare och schabloner) 99 kr


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0