Visning



Imorgon äntligen ska jag gå på visning och den här gången är lägenheten inte såld när jag kommer dit. Det bästa är att jag får se lägenheten före alla andra. Önska mig lycka till!



Beskrivning

Entré med avhängning och en garderob. På golvet ligger en laminat och på väggen sitter en modern tapet samt en trevlig vitlaserad bröstpanel. Hallen är möblerbar och luftig. Badrummet är snyggt och modernt. Helkaklat och klinkers på golv i en gråblå nyans. Badrumsinredningen går i vitt och är fräsch. Perfekt för ett avslappnande bad. Köket vetter mot innergården och är tilltaget och rejält. Här finns plats för matbord och middagsgäster (fyra till sex personer.) Bra med avställning och förvaring. På väggen sitter en modern tapet i gul nyans. Här finns spis, kyl och frys. Vardagsrummet är ljust och lättmöblerat och nås via valv i hallen. På golvet ligger ett solit trägolv och väggarna är modernt tapetserat i capuccino beige med fondvägg. Vardagsrummet har också en separat avgränsad sovalkov som nås via ett valv. I sovalkoven har man fönster vilket gör den ljus och luftig. Idag står här en 1,40 säng. Här är gott om plats, så möjlighet finns för att möblera med en ännu större säng. Från sovalkoven har man också en trevlig utsikt.



Kommentarer
Postat av: allicen

Låter som en jättefin lägenhet! Lycka till!!

2008-03-08 @ 09:55:42
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0