Uppdatering...



Är det bara jag som har haft svårt att logga in på blogg.se idag (läs igår)?! Hur som helst så kom jag in efter mycket om och men...Idag (läs igår) åkte jag och mamma och tittade efter saker till den nya lägenheten. Drygt fyra timmar var vi iväg! Jag fick köpt barbord + barstolar till köket, en ny micro och en liten dammsugare. Dessutom tittade vi på soffor! Snart kommer jag att lägga in en önskelista på saker jag behöver/vill ha till lägenheten. Jag kan redan nu skriva att alla sorters glas/muggar/tallrikar (porslin) inte är någon idé att köpa, då jag redan har massvis. Lägenheten är ju inte så stor, så då kommer jag bara att behöva slänga saker. Några saker jag redan nu vet att jag behöver/vill ha är bl.a. en brödrost, ett soffbord m.m. Jag kan inte bestämma mig om jag vill ha saker ur Chilli-serien eller om jag ska köra med svart/vitt. Vad tycker ni?



image286



Kommentarer
Postat av: Evelina

Du har ju varit inne på chilli serien länge nu, jag tycker du ska satsa på den ;-) kram syrran

2008-03-16 @ 16:28:58
URL: http://vanillacream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0