Stressad



Nästa vecka är jag inte tidigt någon dag. På måndag arbetar jag sena passet och på tisdag är det möte efter jobbet. På onsdag har jag möte med chefen och sedan är det dessutom planering. På torsdag arbetar jag sena passet igen och allt detta medan man även ska packa och flytta. Sedan måste jag även börja träna, innan kortet går ut...

Idag blev jag i alla fall på bra humör! I brevlådan låg priset som jag vann! Det var ett kit från Vera Wang innehållande en parfym (Vera Wang Princess) och ett body butter. Senare ikväll blir det även tacos, det ska bli gott! Imorgon är jag tidig, men jag ska på ett möte efter jobbet. Evelina om du vill kanske vi kan åka någonstans med bilen tillsammans efter det?! Ring sen!



image269



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0