Soliga söndag



Nu skiner solen äntligen här i Göteborg och det hoppas jag att den fortsätter att göra, för imorgon ska vi vara ute hela dagen på jobbet. Jag börjar klockan 07.00 och innan jag åker till jobbet ska jag göra i ordning en matsäck. Det blir varm choklad och frallor. Mysigt!

Idag har jag och mamma varit iväg! Förutom shopping på Coop så gick vi även in i några inredningsbutiker. Jag hittade dessutom några fynd på bokrean som jag ska ge bort! Jag hittade även en massa saker som jag vill ha när jag väl flyttar till en ny lägenhet. Jag hittade ett snyggt barbord med tillhörande barstolar på EM möbler. Fast jag hade velat ha det i en annan färg. Vad tycker ni?


image172

Kommentarer
Postat av: Maria

Snyggt!!!

2008-03-02 @ 20:53:14
Postat av: Jessica

Skitsnyggt!!!
Hade inte velat ha en annan färg...

2008-03-03 @ 20:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0