Lacoste



Äntligen är den här jobbiga jobbveckan över!



Jag har precis sett att dom har fått in flera olika Lacoste skor i olika butiker. En shoppingtur snart någon?!



Hittade även en likadan lägenhet på Hemnet som jag precis har köpt, där badrummet är omgjort (man blir verkligen inspirerad). Tänk om man hade mer pengar och kunde göra om allt!



Här är planeringen för allt jag vill/måste göra under påskledigheten måndag-fredag. Hur har affärerna öppet egentligen under påsken?

  • Åka och titta (och eventuellt köpa) ett par Lacoste skor
  • Bestämma mig för vilken soffa jag ska ha
  • Välja ut tapeter, bänkskivor m.m.
  • Fira påsken med nära & kära.
  • Träffa Luise
  • Sova ut
  • Packa
  • M.m.


image307


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas att du får en trevlig kväll, :)

2008-03-20 @ 18:20:45
URL: http://www.carolinesoderblomgrans.blogg.se
Postat av: Lisa

fina skor, ha en skön kväll :):)

2008-03-20 @ 18:25:21
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0