Barnsligt gott



I veckan tog jag och Maria årets första picknick ute! Solen sken, men det blåste tyvärr en del. Men det känns ändå som våren är på väg, eller vad säger ni?! Jag längtar...Jag längtar till att bara kunna ha på mig tunika, leggings och ett par ballerinaskor. Jag längtar till att känna solens första strålar riktigt värma i ansiktet. Jag längtar till fåglarna kvitter, till alla färgglada blommor och alla barn som är ute och leker. Vårkänslor! Och tänk när man kan äta årets första glass ute, vilken känsla. Mjukglass med strössel är ju barnsligt gott. Vilken är din favorit?



image232



Kommentarer
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Åhh mjukglass! smaskens med en massa strössel.

2008-03-08 @ 17:47:07
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0