What doesn´t kill you makes you stronger



Den senaste tiden har inte varit min tid. Datorn kraschade och jag förlorade allt det jag inte hade sparat på min externa hårddisk, dvs oersätteliga bilder, musik i massor, viktiga dokument, bildredigeringsprogram och filmer på barnen.

Oväntade räkningar kommer med posten, elen hade gått (så jag fick köpa allt nytt för att ersätta allt det som fanns i kylen/frysen som jag precis hade köpt), hyreshöjning, kläder man beställer som inte kommer, allergi m.m.

Ska stänga av datorn nu, fixa något gott att äta och hoppas att Sverige vinner nu när det gäller. Tveksamt, men jag ska vara positiv och skriva att dom går vidare...



Det över strecket skrev jag i onsdags, men jag hann inte publicera det. Hur som helst så vet vi ju alla nu att Sverige inte gick vidare. Dom spelade riktigt dåligt, men jag tycker ändå att dom flesta är för hårda mot landslaget. Det var inte deras dag och jag tycker man ska stötta sitt lag både i med- och motgång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0