SEMESTER



Nu har jag äntligen SEMESTER! Jag lyckades få tag i en vikarie, så jag kunde sluta tre timmar tidigare. Vi fick några fler presenter idag; En vinflaska, ännu mer choklad, ljus och Marimekko servetter. Jag tycker det är så tråkigt när några som slutar inte verkar bry sig på något sätt. Man kan väl ändå önska glad sommar?! Jag gick runt i huset och sa hejdå! Dom som slutar kommer jag i alla fall att sakna...

Nu ska här städas och packas! Jag ska börja med att dammsuga, gå igenom kylen och kasta allt skräp. Därefter ska jag packa klart och göra i ordning handbagaget. Senare ska jag hämta ett paket och efter det blir det grillning hos pappa. Jag funderar på att köpa en parfym på flygplatsen, men vet inte riktigt hur det fungerar nu. Fast det borde gå eftersom man köper den efter kontrollen?! Är det fortfarande så att man inte får ta med sig vätska på flyget?

HA EN UNDERBAR SOMMAR ALLA HÄR HEMMA I SVERIGE

♥ JAG KOMMER ATT SAKNA ER OTROLIGT MYCKET ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0