Uppdatering



Igår tog jag och Evelina en tur till Backaplan för att se om vi kunde hitta något på rean nu när det har lugnat ner sig. Jag köpte ett par leggings för halva priset och en nyårstopp (dock ej rea). Evelina hittade en tröja, men idag när hon skulle köpa den så var den naturligtvis borta (stackare). Sedan åkte vi till systemet och laddade upp inför nyår. Efter det bjöd jag på Mc Donald´s och sedan sjöng vi Singstar en stund, ingen bra idé när man är förskyld...

Idag har jag varit med syskonbarnen och åkt skridskor. Jag åkte inte själv utan agerade fotograf och fikafixare...Träffade på en hög barn från mitt nuvarande och gamla jobb. Mamman sa till sin kompis att jag är hennes barns älskling och att hon saknar mig väldigt mycket. Det värmer i hjärtat! Sedan gjorde jag slut på mina sista rikskuponger och vi åt pizza. Därefter blev det mys i soffan med F & F. Trevligt! Verkar inte vara något på tv, så ska nog sitta och pyssla lite med en fotobok som jag håller på att göra till M & P från helgen när vi åkte bort. Ska även passa på att uppdatera önskelistan senare (man kan ju alltid önska sig...).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0