Misslyckad julfika?!



Idag har jag städat och fixat hela dagen. Klockan två skulle det nämligen komma gäster hit på julfika. Jag bjöd på lussekatter, pepparkakor, mandlar (skalade), fikon, godis (pepparkakskola m.m.) och hemgjort julgodis. Sedan var det bara kaffet som saknades och när jag väl satte på det så kokade allt över och det kom i flera lådor och på golvet bland annat. I lådorna hade jag batterier, födelsedagskort (oanvända) och sådana saker. Inte alls kul när allt blev blött och man dessutom redan städat hela dagen. Sedan satte vi på kaffet på nytt, men det smakade skit. Jag måste verkligen köpa en ny kaffekokare, trots att den här är rätt ny. Kaffet blir inte varmt och det rinner alltid över. Jag var så nöjd när jag hade dukat upp allt innan gästerna kom, det såg ut som en riktig julfika...Nu känns allt bara misslyckat! Jag ska bjuda på lite bilder i alla fall från min lägenhet och från julfikan!













Hinner inte mer nu (har en massa bilder till...kommer senare).



Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fint och gott det ser ut!! Får nog komma förbi nån dag... Atjoo och kram!

2008-12-23 @ 19:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0