Minnen från julen 2008



Höga förväntningar och förberedelser i massor (julbelysning, juldekoration, julinredning, julgodis, pepparkakshus, apelisiner med nejlikor, pepparkakor, lussekatter, julklappar o.s.v.) och så är julen redan slut?! Helt slut är den ju inte, men det känns som att den snart är det. Nu hoppas jag att alla som inte har varit hemma hos mig kommer hit på en fika innan julen dansar ut. Nu ska jag lägga in fler bilder, bland annat från Liseberg, min julfika och från julafton (jag har hundratals bilder så det får bli ett urval). Minnen från julen 2008:





Klara gör tummen upp åt besöket på Liseberg




Visst tar jag bra kort



Lisebergstornet har blivit en gran



Sagoslottet är sagolikt vackert



Juldekoration hemma hos mig



Apelsin med nejlikor i är ett måste i min lägenhet



Julblomma från ett av barnen



Julfika hemma hos mig



Hemmagjort godis



Fika @ my place



Har man inte plats för gran så...



Syskonbarnen på fika hemma hos mig



Min lilla puff



Lukas var en glad tomte på julafton



"Jag" måste ha varit snäll i år...



© www.borninthe80s.blogg.se ©



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0