Dan före dan före dan före dopparedan



Vet inte om rubriken blev rätt nu, men strunt samma...Nu har jag tagit fram allt för att slå in mina sista julklappar. Jag har massor att slå in, trots att jag redan har slagit in alla klappar till barnen. För att komma i rätt stämning har jag satt på min jul dvd med brasa och julmusik. Dessutom luktar det jul av mitt pepparkakshus och apelsinen med nejlikor i. Min kruka med kvistar och ljus är nu även dekorerad med tomtar och vardagsrummet svämmar över av julklappar som jag har fått från jobbet. Så nu ska jag sätta mig och knapra brända mandlar och slå in paket. Det är bara snön som fattas!



Bilder kommer senare på hur jag har det här i min lägenhet runt jul




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0