Tisdag



Ingen kul dag på jobbet alls! Varför ska jag alltid få dom värsta?! Dessutom har vi med kort varsel (idag) fått reda på att vi ska ta kort imorgon och ha möte hela dagen på torsdag (vilket inte fungerar med inskolning) m.m. Suck!

Det som muntrade upp mig idag var besöket hos Maria. Alltid trevligt att träffa henne och barnen. Tack för gott fika! När jag skulle hem hamnade jag i rusningstrafiken och ett riktigt skyfall. Nu ska jag bara sitta inne och mysa. Fick hem två filmer idag från Lovefilm genom mitt erbjudande http://www.gratisgen.se/?ref=87146. Dessutom fick jag hem en hel hög med tidningar av Maria, så nu finns det helt plötsligt mycket att se och läsa. Passar perfekt en regnig kväll som denna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0