Tisdag



Igår slutade jag tidigt och då kom Maria och barnen över på en fika. Recept på min frosting kommer snart! Vi var även ute i solen och det var väldigt trevligt med besök.

Jag passade även på att tvätta! Jag tvättade min nya skjorta från Kroatien och av någon anledning har den fått en stor blå fläck på framsidan (den är grå). Jag tycker det är så tråkigt, eftersom den är helt ny och ändå kostade en del. Sist jag tvättade så förstöre jag min nya rosa topp (den ser hundbiten ut). Varför blir det så här, jag följer ju tvättinstruktionerna?!

På kvällen åkte jag och Evelina till BK och satte oss vid kajen med maten. Mysigt att sitta där i kvällssolen! Det dröjer nog tills man kan göra det igen. Idag regnar det som "vanligt" igen.

Dessutom fick jag svar från Mc Donald´s angående mitt glas och jag har blivit erbjuden att få äta där gratis en gång och få mitt glas i handen om jag hör av mig till den där killen som skrev mejlet...Hmm!

Ikväll kommer mamma på besök! Återstår att se vad man ska hitta på nu...Vad gör ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0