Stressad



Jag gick ner i god tid till tvättstugan och ändå blir jag stressad. För det första var jag helt ensam där nere, så egentligen kunde jag ha använt alla fyra maskinera istället för två?! Detta är så typiskt eftersom jag inte hade tänkt stortvätta idag utan bara sätta på det som är smutsigt helt enkelt. Jag fick nästan panik där nere ett tag för jag fick inte igång maskinerna. Då visar det sig att någon har stängt av strömmen. Det tog sin tid att klura ut...Dessutom hade någon låst dörrarna till torkrummen (som aldrig är låsta) och min nyckelknippa till tvättstugan innehåller över tio olika nycklar. Panik! Men men, nu tvättar jag i alla fall det som är kvar från Kroatienresan (udda färger), sängkläder och de kläder jag använder mest i vardagen. Det får räcka idag! Nej, nu måste jag rusa ner igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0