Söndag



Jag börjar få jobbångest inför imorgon...Jag brukar trivas bra på mitt jobb, men just nu är det mycket med dom nya barnen, den nya ledningen och dessutom verkar det som vi kanske ska få fler barn (vilket jag inte förstår hur det ska gå).

Idag har jag varit på Backaplan en kort sväng, köpte en tröja. Sedan åkte jag till Netto och handlade. Jag handlar aldrig där annars, men ibland är det bra om man endast behöver några få saker. Dom hade jättefina bodys i rosa och lila med texterna Trollunge/Charmtroll/Tårtsmula/Jag älskar mamma o.s.v. men tyvärr bara i små storlekar.

Nu ska jag ta ett mellanmål och sedan försöka lägga in korten på den externa hårddisken. Som sagt tidigare så kanske jag ska göra en ny beställning från H&M, eftersom jag gärna vill ha den där som jag tog bort sist och även skjortan jag har lagt upp på bloggen. Säg till snarast om ni vill ha något i så fall! Nej, nu måste jag få gjort lite. Kommenrera så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0