Shopping



Sist jag beställde kläder blev det en grårandig hösttröja och en vinrödrandig skjorta. Nu har jag hittat fler kläder på H&M som jag tycker om, men jag behöver egentligen inte dom och med min ekonomi just nu så måste jag tänka på vad jag köper...Skjortan tycker jag dock är supersnygg...Vad tycks?



För lik den jag köpte i Kroatien



Tveksamt till om jag skulle kunna bära den här på jobbet



En av många, sticker inte ut tillräckligt



Jag är inne i en skjort/blus period och tycker den här är helskön



En sådan här har jag redan, hade varit snygg i en annan färg till hösten



Den här liknar den grårandiga jag beställde



Småtuff



Vad tycks?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0