Måndagsångest



Förra veckan var jag piggare än vanligt och jag börjar fundera på varför det var så. Kanske en blandning av bra sömn, mindre allergi och rätt mat för min kropp?! Hmm...

Hur som helst har det verkligen vänt den här veckan. Det är bara måndag och jag är tröttare än tröttast. Inskolningen går upp och ner och idag blev sista barnet hämtat efter stängningstid. Segt!

Efter jobbet var jag en snabbis hos mamma och pappa och åt mat. Hämtade H&M paketet på vägen! Jag är helnöjd med min cardigan och si sådär nöjd med skjortan (konstig knytning, men det blir nog bra).

Imorgon är jag bjuden till pappa igen på lite käk. Vi får se hur det blir! Jag har pratat om att träffa Maria och sedan ska Martin kanske titta förbi någon dag p.g.a. datorn och dvdn:n. I veckan måste jag även städa, köpa badrumsskåp på IKEA (eftersom det jag ska ha snart utgår...), sedan vill både Luise och Cassie träffas. Fullt upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0