Lördag



Åkte till Kållered förut och köpte dörr till mitt skåp till badrummet. Sedan fick jag även åka till IKEA Bäckebol och köpa resten där. Komplicerat! Nu står skåpet i badrummet i alla fall och det blev helt ok. Nu ska jag lägga in alla saker som ska vara där; Hårtork, plattång, handdukar, schampo, balsam, kropp- och ansiktsprodukter m.m. Det blir flera lådor över i byrån till kläder. En bra anledning till att shoppa...Synd att jag redan har slösat så mycket pengar på lägenheten den här månaden.

Förutom besöket till IKEA så blev det veckohandling på Coop. Köpte en massa gott! Kan rekommendera Keldas soppar; Spicy Thai och Chicken Carib. Någon som har smakat?







Kommentarer
Postat av: Maria

Mmm...låter gott! Kul att du fick tag i skåpet; ska bli roligt att se! En fika i veckan kanske?? Eller imorgon fm?? Kram M

2008-08-23 @ 19:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0