Jobbångest



Nu börjar ångesten krypa sig fram...Jag trivs på mitt jobb, men har ändå jobbångest. Fyra veckor har försvunnit svisch (som Lukas säger). Första veckan var jag dessutom sjuk, tråkigt. Hur som helst så har jag försökt att njuta lite extra nu sista veckan. Igår var jag på strålande humör efter klippningen! Jag vevade ner rutorna på bilen, satte på hög musik och bara njöt.

Kvällen har tillbringats hemma hos mamma & pappa. Jag köpte med mig ost, kex, melon och cider. Riktigt gott! Imorgon blir det födelsedagsfirande. Idag vaknade jag sent och det kändes som halva dagen bara slösades bort. Sedan visade det sig att bilen är sönder (igen), suck! Hoppas det ordnar sig snabbt! På söndag borde jag egentligen städa här hemma och förbereda inskolningen, men det är ju ändå sista semesterdagen, så jag hoppas på något roligare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0