Helgen bara försvinner



Varför går veckodagarna så långsamt och helgen så fort?! Idag vaknade jag rätt så tidigt och åkte och hämtade mina glas på Donkan (gratis). Efteråt åkte jag till M & P och hjälpte till att passa K & L som båda var på sitt bästa humör. Jag åt även lunch där och sedan blev det en tur till Coop och Ikea. Sedan körde jag M & P och nu är jag hemma och fixar. Ska ta och diska nu (för det behövs) och sedan får jag se vad som händer.

Hade först tänkt åka till VILA utförsäljningen idag, men kände inte för att åka dit själv. Sedan fick jag vänta på bilen eftersom E hade den. Sparade väl antagligen en del pengar på det i alla fall. Hur ser eran helg ut?





Dom här fick jag



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade inte bestämt nåt då, E

2008-08-30 @ 18:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0