Framkallning



Jag måste snart framkalla korten från sommaren! Jag har inte framkallat kort sedan förra sommaren och sedan så kraschade min hårddisk. Jag har en del bilder kvar från hösten 2007, men sedan är bilderna från min kamera borta. Därför tror jag nog att jag hoppar över ett år (kanske att kort från speciella tillfällen kommer med om det finns några kvar...). Tänker på julkorten jag tog med barnen, snyft! Sedan måste jag lägga in korten på den externa hårddisken. Påminn mig!

Som sagt tidigare så ska jag använda mig av Photobox eftersom det finns ett bra erbjudande där för nya kunder. Jag funderar även på att förstora ett av korten från Kroatien och göra en tavla till lägenheten. Vad tror ni om det?! Dessutom kan man framkalla sina kort till/på muggar, pussel, musmatta, glaskula, kortlek, klistermärken, foto i glas, berlock, keps, haklapp, väska, förkläde, örngott, tröja och massa annat kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0