Duktig



Trots min extrema trötthet (kanske borde kolla upp det där eller ända mina matvanor och börja träna regelbundet ?!) så har jag varit duktig och fått gjort en del i alla fall. Jag har ringt angående mitt bredband, bytt tandläkartid, börjat lägga in kort som ska framkallas, diskat, städat, dammsugit hela lägenheten, postat brev, varit vid återvinningen, hämtat H&M paketet och imorgon blir det som sagt antagligen en sväng till IKEA för att köpa hylla/skåp till badrummet. Tandläkartiden vill jag helst förtränga, då jag vet att det kommer att kosta en mindre förmögenhet eftersom monstret vill ta bort mina visdomständer. Nej, nu tänker jag inte tänka mer på det. Hur ofta städar ni där hemma?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0