Tummen



Synd att Fanny redan har fyllt år och att jag redan har köpt present till Lukas, för dom här Tummenkläderna är ju bara supersöta. Vad tycker ni?

För övrigt har det inte hänt så mycket! Slutade sent både igår och idag! Passade Filippa & Fanny en stund (fina bilder blev det med kameran). Träffade även Lukas & Klara en snabbis på parkeringen. Därefter bar det iväg till jobbet och jag hade bland annat möte med högsta chefen som skulle se om hon kunde göra något åt min lön. Bra! Därefter var vi ute i flera timmar och jag skickade hem Rebecka tidigt. Själv kom jag iväg sent...Skönt med helg nu i alla fall! Tog en promenad i solen med mamma och nu blir det en lugn kväll. Hoppas man slipper bli sjuk...Vad ska ni göra i helgen? 









Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller med, verkligen fina!!!

2008-04-19 @ 11:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0